Przetarg: Remont drogi gminnej przy ul. Topolowej w Bytomiu Odrzańskim

czwartek, 27 stycznia 2011 12:23 Tomasz Chmielewski
Drukuj

 

Link do Biuletunu Zamówień Publicznych: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=200944&rok=2010-07-08

Bytom Odrzański: Remont drogi gminnej przy ul. Topolowej w Bytomiu Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 13534 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, tel. 068 3884022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej przy ul. Topolowej w Bytomiu Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują swoim zakresem m.in.: - roboty ziemne w gr. Kat. III-IV - koryto o głębokości 50 cm z odwozem na odległość 2 km, - wykonanie warstwy odsączającej grubości 30,0 cm po zagęszczeniu, - wykonanie podbudowy z tłucznia o grubości 17 cm po zagęszczeniu warstwa dolna fr. 0-31,5 mm, - wykonanie podbudowy z tłucznia łamanego o średnicy 0/31,5 o grubości 8 cm po zagęszczeniu warstwa górna, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej holland kolor grafit gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 370 m2, - ułożenie krawężnika betonowego 15/30/100 na ławie betonowej z oporem 0,07m3/mb - 160 m, - wymiana studni rewizyjnej o średnicy 1000 mm (kompletnej) wraz z robotami ziemnymi i rozebraniem istniejącej - właz typ ciężki - 1 szt., - regulacja pionowa zaworów gazowych, wodnych - 3 szt. - pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu robót-uproszczona dokumentacja techniczna, STWiOR, przedmiaru robót oraz zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Specyfikacja techniczna, opis robót-uproszczona dokumentacja techniczna wraz z przedmiarami robót, stanowią załącznik 1A do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) w terminie do dnia 14.02.2011r. do godz. 8.30.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), 2.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 4.Kosztorys ofertowy, 5.Dowód wniesienia wadium,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane: 1) przez Zamawiającego, 2) przez Wykonawcę. 3.Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, 3) wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.). wymagających zgody projektanta 4) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia , 5) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, 6) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, 7) zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru mieszczących się jednak w opisie przedmiotu zamówienia, 8) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1. konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art.67 ust.1. pkt.5 ustawy warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy - powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji technicznej wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu. 9) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej. 10) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez nowego kierownika uprawnień budowlanych takich jak kierownik budowy wskazany w ofercie. 11) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy 5.Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 pkt.3 wymaga zmiany dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia w postaci projektu zamiennego, zawierającego opis proponowanych zmian oraz niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany , 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7.Uzasadnienie zmiany, o którym mowa w ust. 6 pkt. 2 może dotyczyć: 1) obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) podniesienia wydajności urządzeń, 4) podniesienia bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 6) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkód spowodowanych przez zamawiającego lub dających się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego do innych czynności w miejscu realizacji zamówienia, 7) zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 8.Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt 3 w przypadku, gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust.5 oraz: 1) Kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowane przez wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych, lub 2) Kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych*/ kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych*. 9.Jednakże wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, oraz w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków wykonawcy. 10.Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bytomodrzanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 67-115 Bytom Odrzański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski, 67-115 Bytom Odrzański, ul. Rynek 1 w sekretariacie pok. Nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Bytom Odrzański: Remont drogi gminnej przy ul. Topolowej w Bytomiu Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 13534 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, tel. 068 3884022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej przy ul. Topolowej w Bytomiu Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują swoim zakresem m.in.: - roboty ziemne w gr. Kat. III-IV - koryto o głębokości 50 cm z odwozem na odległość 2 km, - wykonanie warstwy odsączającej grubości 30,0 cm po zagęszczeniu, - wykonanie podbudowy z tłucznia o grubości 17 cm po zagęszczeniu warstwa dolna fr. 0-31,5 mm, - wykonanie podbudowy z tłucznia łamanego o średnicy 0/31,5 o grubości 8 cm po zagęszczeniu warstwa górna, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej holland kolor grafit gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 370 m2, - ułożenie krawężnika betonowego 15/30/100 na ławie betonowej z oporem 0,07m3/mb - 160 m, - wymiana studni rewizyjnej o średnicy 1000 mm (kompletnej) wraz z robotami ziemnymi i rozebraniem istniejącej - właz typ ciężki - 1 szt., - regulacja pionowa zaworów gazowych, wodnych - 3 szt. - pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu robót-uproszczona dokumentacja techniczna, STWiOR, przedmiaru robót oraz zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Specyfikacja techniczna, opis robót-uproszczona dokumentacja techniczna wraz z przedmiarami robót, stanowią załącznik 1A do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) w terminie do dnia 14.02.2011r. do godz. 8.30.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), 2.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 4.Kosztorys ofertowy, 5.Dowód wniesienia wadium,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane: 1) przez Zamawiającego, 2) przez Wykonawcę. 3.Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, 3) wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.). wymagających zgody projektanta 4) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia , 5) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, 6) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, 7) zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru mieszczących się jednak w opisie przedmiotu zamówienia, 8) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1. konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art.67 ust.1. pkt.5 ustawy warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy - powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji technicznej wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu. 9) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej. 10) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez nowego kierownika uprawnień budowlanych takich jak kierownik budowy wskazany w ofercie. 11) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy 5.Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 pkt.3 wymaga zmiany dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia w postaci projektu zamiennego, zawierającego opis proponowanych zmian oraz niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany , 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7.Uzasadnienie zmiany, o którym mowa w ust. 6 pkt. 2 może dotyczyć: 1) obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) podniesienia wydajności urządzeń, 4) podniesienia bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 6) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkód spowodowanych przez zamawiającego lub dających się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego do innych czynności w miejscu realizacji zamówienia, 7) zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 8.Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt 3 w przypadku, gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust.5 oraz: 1) Kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowane przez wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych, lub 2) Kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych*/ kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych*. 9.Jednakże wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, oraz w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków wykonawcy. 10.Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bytomodrzanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 67-115 Bytom Odrzański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski, 67-115 Bytom Odrzański, ul. Rynek 1 w sekretariacie pok. Nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiar
Download this file (20110127 Topolowa 1.zip)Dokumentacja przetargowaDokumentacja przetargowa1746 Kb
Download this file (20110127 Topolowa 2.zip)Dokumentacja przetargowa cd.Dokumentacja przetargowa cd.55 Kb